Slutspurt

Ett års studier är till ända, nästan, nu väntar tre dagar med hemtenta där frågorna släpps imorgon. Och som vår lärare sa, "vissa av er kommer att behöva alla tre dagar, andra (tittar på mig) som Malin kommer behöva halva tiden" så med andra ord räknar jag kallt med att svara på frågorna imorgon och sedan låta dem ligga till torsdag för att då gå igenom dem igen och skicka in.... Sedan är det sommarloov! Fast sommarlov är kanske fel ord eftersom jag kommer att jobba heltid.
 
Jag vaknade imorse med lite nackont och tryckande huvudvärk, vill nog skylla på det något explosiva vädret men det har verkligen gjort den här dagen dryg. När Gill dessutom sysslat med lerinpackning la jag ridningen på hyllan och longerade henne istället. Longering i grimma kräver ingen borstning, grannarna får säga vad de vill! Ska dock försöka masa mig ut för en hundpromenad om en stund, något jävla ordning får det vara. God kväll.
 
 
 
1 Karoline:

skriven

Ja dessa väderomslag alltså, får fasiken ont i huvudet direkt.
Vad pluggar du till? Håller på att läsa in mig på din blogg :)

Svar: Ja jag vet inte vad man annars ska skylla på, för spänningshuvudvärk är jag annars mästare på, men det här var en liten annan variant ... Läser Livsmedelsteknisk högskoleutbildning, är kock i botten =)
dooh

Kommentera här: