Lyxlatte

Tja bitches! Här sitter jag på fräsiga sudegsbageriet "Söderberg och Sara", smuttar på en apdyr latte och mumsar i mig en croissant, som värsta lyxbloggerskan!
 
Jag kom precis från ett socialnämndsmöte på ett äldreboende i kommunen och ska snart på styrelsemöte för mp, tydligen följt av lite after work. Precis som att jag inte gjorde annat än glassade runt hela dagarna. För att toppa dagen ska det väl ingå rosé som jag ändå inte dricker... Hela paketet liksom. Pga allt detta flängande blir ridning och springande lidande, eller ja det berodde mest på att jag sov för länge och Patrik insisterade på att en hunpromenad gjorde fler lyckliga än en löptur för enbart mig. Jaja, vem är jag att bråka?
 
Jag kom precis på att jag vill gå på falsterbo horseshow, men enda dagen jag kan kan jag inte ( fungerar den meningen?)söndagens invigning hade varit kul och lagom. Eventuellt skulle jag kunna klämma in en dyr dag i slutet av veckan istället, men skulle vilja ha med mig mannen som en kul grej och han kan nog bli svårmotiverad till att betala 400-500:- /person för inträde och ev läktarplats....
 
 
 

Kommentera här: