Succé!

patriks städning gjorde susen och bilen blev såld. Det var den "finaste" bilen de sett på länge, man tackar. De ville pruta ner den 5000:- (vilket inte var helt orimligt), men jag fick det till att de bara prutade 3000:- med argumentet "Jag är ju student (sorgsen valpblick)"...
 
Som tur var kunde lillebror hämta mig vid tåget så jag slapp att gå från Rydsgård...
 
Och för att fira det hela köpte jag en tunnbrödsrulle på pressbyrån med skagenröra och brun sallad. Inte det godaste jag ätit, men rent näringsmässigt brode det varit bättre en croissant. Tråkigt men sant.
 
Så nu kan vi investera i lite kattkastreringar och tandstensbortplockning på pudel. Skulle dessutom behöva investera i lite väggar och golv till den där hästtransporten. (det var de pengarna)... Hade ju inte varit helt fel att få sålt sadeln med, men jag börjar att ana att den kommer att hänga här och vara lagom stor till Gill när hon blir sommartjock....
 
 
 
 

Kommentera här: