Inget tvivel...

Om att hon är halt bak....Dessutom jämfotahopp bak i galopp, sååå då kan vi anta att det är en hovled igen då. Samma får jag dessutom anta och då kommer såklart två frågor. Varför får inflammation i en hovled bak, finns där något annat problem? Tål hon inte att ridas ordentligt?
 
Nu ska jag inte ta ut "segern" i förskott innan vi besökt veterinär, men magkänslan är stark. Bleeh! Jag har sagt det innan och jag säger det igen, det är kanskte ett tecken på att jag ska sluta med hästar? Ska börja med kor istället. Och bara motionera ensam utan häst. För tydligen tar jag sönder allt jag sitter på.
 
Det kommer att bli en lång helg innan jag får tag i veterinär, inte akut nog för att köra någon jourvariant!
 
Ingen jämfotagalopp här inte...
 
1 becca:

skriven

Eller så är dom förstörda från början innan du får tag i dina projekt :/ ta ett sabbatsår innan du ska sätta igång med yolo kanske? :)

Svar: Bleeh, =/
dooh

2 Katarina:

skriven

Det tråkiga med hästar... :/ Verkligen baksidan, hoppas och håller tummarna på att det inte är något allvarligt. Men om du gett upp helt kan jag en del om kor (;

Svar: Haha, vad bra, då återkommer jag med kofrågor ;) Risken är väl att det är just hovleden och då kan man undra vad som ligger bakom denna återkommande hovled ...
dooh

Kommentera här: