Ihopsläpp

Igår släppte jag ihop pållarna, Till Yolo och Scotts stora förtjusning, den som inte var lika nöjd var Gill. Helt pltsligt var Scott vär en miljon kronor och Yolo skulle minsann inte komma där och umgås med hennes livskarmat, som hon i vanliga fall inte värderar speciellt högt. Först hälsade Gill Yolo välkommen med några sparkar sedan agerade hon levande staket och vallhund mellan Yolo och Scott. Dock fick Yolo och Scott lite egentid innan jag släppte in Gill och då hälsade de väldigt glatt på varandra. Sötnötter :D
 
Ikväll ska jag på knytkalas och jag fick uppgiften att baka bröd. Något jag inte känner mig helt trygg med nuförtiden, (kanske skulle överge det där surdegsträsket), så vi får hålla tummarna att det blir bra. Annars får jag köra in om affären på vägen dit och handla bröd. Men hur kul är det?
 
Appapp, håll avståndet!
 

Kommentera här: