Dagens...

Sämsta : Gill verkar lite oren. Kan vara ett balltramp som spökar, eller så är det bara universum som säger till mig att det var dumt att anmäla sig till en tävling och vara allt för glad för framstegen vi gör....
 
Bästa: Jag sprang milen på typ 53 minuter, tidtagningen är sisådär, kan diffa en halv minut på båda hållen. Men ändå, vilka framsteg! Första tre kilometerna kändes riktigt bra och snabba, vilket gjorde mitten rätt dryg för när det går för fort blir man trött. Sista tre hade jag hunnit vila upp mig lite till och kunde ligga på bra. Med andra ord finnemang känsla inför loppet på lördag. Siktar på en tid på under 60 minuter med tanke på att vi ska springa upp till ales stenar, örk! Ska dessutom låna brorsans pulsklocka, eftersom han nu inte ska springa med mig får han följa med "i hjärtat" istället. Ska bli spännande med pulsklocka, funderar på att skaffa en så då kan det vara bra att "träna" lite först.
 
Nu är det dags för omelett! Våra nya höns värper som sören rent, så vi får se till att göra oss av med lite ägg på något vis!

Kommentera här: