På väg hem

Jag fick precis reda på att teoridelen på tentan var godkänd, mattedelen hade jag ett halvt fel på och vi sitter på färjan hem från Tyskland. Det känns riktigt bra! Jag saknar hundar och hästar och har ännu en gång kommit fram till att de bästa semestrarna är ensam med Patrik. Vi människor har lite olika värderingar och jag tyckte vattenrutschebana och skogspromenad idag var det roligaste på hela helgen medan resterande resesällskap tyckte att julmarknad i fyra timmar i Rostock var höjden av lycka. Eller jag får anta att de tyckte det, för de visade inte det, men stannade kvar längre än parkeringstiden....
Vi har bott på ett riktigt bra hotell med grym frukost, fint bad och extremt havsnära, där skulle jag vilja ha lite sommarsemester någon gång. Vilket område!

Kommentera här: