God morgon!

Äntligen hemma i min soffa med min Twix och hem till gården. Men det blev inte helt smärtfritt att ta sig hem, för när vi landat efter tusen olika sorts lock för öronen kände jag att vi var i hamn. Men icke.
Vi väntade vid bagageutlämningen i säkert en timme, till slut sa de i högtalarna att vårt bagage var borta. Så nästan hundra pers fick ta sig till en informationsdisk för att anmäla sitt bagage. Detta tog ca fem minuter per person, som tur sprang jag dit och vi fick "bara" köa i en halvtimme. Och som tur är hann vi med sista tåget innan de skulle gå en gång i timmen så halv tre var vi hemma på gården för att släppa in hästar och mysa med hundar. Hundar som för övrigt fick sova i sängen inatt, det var vi värda...
 
Jag ska försöka göra ett bildinlägg med alla bilder från Paris lite senare, dock inga bilder på oss. Jag vill inte bli fotad, men vi är nog med på många turisters bilder i gengäld. Det är galet vad folk filmar och fotar mycket, istället för att ta in och njuta av allt man ser...
 
På dagens planering står veterinärbesök med Affe och plastning och maskering av fönster inför målarhelgen. Det är ju ett evenemang man inte ser fram emot! Hoppas bara att vädret är schysst!

Kommentera här: