Långhelg...

Ledig från mitt tillfälliga jobb så jag och Patrik startade dagen med en långpromenad i skogen, det är fantastiskt underbart med alla färger och den klara höga luften.
 
Om en timme åker jag och hämtar Pilgrim för att lämna honom till hans nya ägare. Tjejen som provred igår är helt rätt person för honom! Ska bli himla kul och följa! Spännande och se om hon kan plocka fram allt det fina i honom. Ett preoblem mindre för mig.
Tydligen ska Burger king öppna i Ystad, så dit har jag sökt. Hur lågt har jag sjunkit?
 
Och på tal om låg nivå, dagens Hem till gården avsnitt var fruaktansvärt. Varför gör de serien så jäkla obehaglig nuförtiden? Annat var det på den gamla goda tiden...
 
 
1 becca:

skriven

va härligt att inte bara jag tycker hem till gården var förjävligt!!hur kan hon dööö?? funderar på att skita i den utflippade serien snart :(

Svar: Så mycket tragik =( Hoppas det vänder snart!
dooh

Kommentera här: