Mycket på gång

Januari har rullat på i ett jäkla vänster. Vad hände? Från att ha varit långt nere i skorna så är jag nu starkare än någonsin. Inte ett uns ostabilitet i mig själv. Ser på framtiden med tillförsikt utan att hysteriskt jaga jobb eller annan flykt.
Det är riktigt bra när det är bra. Ser till och med fram emot att sätta igång Bunnie igen. Pilgrim åker på lördag som det ser ut idag, min bil blir troligtvis bortbytt till en liten svart. Vad vi ska göra med den lilla svarta har jag ingen aning om, men det märker vi. Jag har snö långt upp staketen, men jag bryr mig inte. Rycker på axlarna och tänker att eventuella trasiga stolpar får vi lösa när snön är borta.
Kanske blir man lyckligare när det inte regnar?
 
Just nu måste jag dock coola ner mina projekt lite. Fokusera på att få igång häst och börja träna regelbundet. Sen får vi se vart det bär oss. Mina söta gamla tanthäst.
1 Åsa:

skriven

Jag kommer gärna ovh hälsar på er snart. Om det går bra? ( bunnies tidigare ägare.

Svar: Hej! Klart det går bra, det har jag sagt hela tiden=) bara hör av dig innan så att vi kan bestämma tid/dag.
dooh

2 Denise:

skriven

Skönt att livet är på väg i rätt riktning! :)

Kommentera här: