Jag älskar snö

Verkligen jag gör det. Supermysigt att vara ute och köra i, hundarna är rena, hästarna är rena. Men något som inte är supermysigt är när man har en bil som bara glider rundor. Patriks saab som jag kör är horribel. Och idag lyckas jag minsann köra fast på gårdsplanen när jag ska köra till så att jag står bra för morgondagen. Där jag har fastnat är där ca tio centimeter pudersnö.
Det är ju helt jävla magiskt.
 
Jag har kört på riktigt dåliga vägar de senaste åren, men aldrig fastnat själv. Och nu sitter jag fast, hemma, på gårdsplanen. Kräkbil,
 
Annars är livet bra, skulle till Malmö för KBT, men kände att vädret inte manade till tågåkning. Framförallt inte om jag ville komma hem i någorlunda vettig tid.
 
Elektrikern är färdig här hemma, det känns glädjande. Nu ska jag bara vänta på den där räkningen....
1 Aria Hayrock:

skriven

Hej vad fin blogg du har! Jag bloggar om det stora häst spelet star stable online! :) Kolla gärna in. Om du vill så fotsätt gärna läsa den hade blivit jätte glad!
Ha en bra fredag <3

Kommentera här: