"När du minst anar det..."

.... Men mest för att du e du.
 
Älskar dig
/Patrik
 
 
Se där, igår väntade blommor på mig när jag kom hem. Undrens tid är inte förbi!
Dessutom hade han tydligen lagt en påse godis på mitt nattduksbord för tre dagar sedan, som jag inte sett. Jag är ganska otacksam på det viset.
 
Väldigt vacker höstbukett får jag säga!
 
Som vanligt effektiv till tusen när jag ger mig fan på det. Hundar badade, hus städat, gräsmatta klippt, stall mockat och omöblerat. Allt innan kl 11 i förmiddags. Sedan dök en arbetskamrat upp med tillhörande barn för ponnyridning på liten Scott. Han uppför sig väldigt bra, det känns otroligt skönt. Tror dessutom att han tycker att det är ganska kul att bli lite ompysslad. Igår blev alla tre longerade och Scott han galopperade och galopperade tills jag blev helt yr i huvudet. Pilgrim har fått någon sorts ögoninflammation så får väl kolla upp veterinär på måndag om det inte lagt sig...
 
 
 
 

Kommentera här: