Utflyttad och utflippad

Huh, jag är en liten påse galenskap igen. Inte så att jag är ledsen eller så, men smått neurotisk. Och innan någon säger något, Ja jag vet att jag valt det här själv. Jag kunde sagt nej till Emil, men detta är lite av en milstolpe jag måste ta mig förbi. Mycket för att bli säker på min framtid med Patricia, kvinnan i mitt liv;)
 
 
Okej, här finns inte tid för småprat, ikväll är det middag ute för Patriks pappa, imorgon är det Ringsjön runt med Patriks päron och på kvällen är det grisfest med min älskade Annemi. Utan Patrik.
 
För att sammanfatta min inflytt så har jag tagit tre bilder, två föreställer väggkonsten som finns i mitt nya boende, en föreställer ett försök till att vara snäll. Och i ärlighetens namn, han har städat undan jävligt bra där hemma. Det får jag ge honom...
 
   
1 Helena:

skriven

Känner igen konsten på väggarna från Daniels verkstad.... Man vet liksom inte vad man ska säga?

Svar: Nej vad ska man säga? I garaget är det fine, men inne? Inte ens snygga bilder, bara vulgära.. iaf kalendern.
dooh

Kommentera här: