På min arbetsplats

* Blir man efter att ha varit lite för ärlig till slut bjuden på "fest" som vi inte själv fixar. I måndags var hela kostenheten i beddinge för musikquiz och mat. Verkligen trevligt.
 
* Sätter cheferna upp tidningsurklipp för att öka "arbetsmoralen", som sedan personlen ritar på. I det här fallet är det nog en av de äldsta anställda som använt sig av sina talanger...
 
* Bakar jag grönt bröd till barnen, med spenat i. Det var verkligen en höjdare. Faktiskt.
 
   
 
 
Ett roligt tillägg i livet är att min spis kommer bli permanent lagad gratis. Inte mer än rätt, men vad är rätt idag?
Två tråkiga tillägg är att veterinären är långsam med intyg till Moses och att det bara är två nätter till innan jag blir boende hos Patrik. Något jag verkligen inte ser fram emot. Ja jag är känslig.
 
 

Kommentera här: