service

Fyra kilo kalkon står i ugnen och myser, vi blir sex stycken varav e bara är en halvfigur så helt spontant är det kanske lite i mesta laget. Men vad gör det? Kalkon är gott.
 
Jag går här hemma och gör inte alldeles för mycket. Efter en relativt effektiv morgon med hästeri både hos syster och hemma, matinhandling och V-75tippande (min senaste hobby och blivande guldgruva). jag trotsade vädret idag med och red Moses. Han var jättefin, alltså sådär fin att jag önskade att jag hade lite underlag att rida på för att testa lite mer. Igår red jag ut Pilgrim och jag får nog döma ut tyglarna som för korta. Visserligen helt okej att rida ut i, men ska man rida dressyr och låta honom gå i låg form i skritt så räcker de inte till.
Vi höll ett rätt högt grusvägstempo igår och jag är glad för all styrketräning. Magen är liksom med hela tiden när jag rider. Det är coolt.
 
Mittemellan alla mina middagslurar i em ringde Norton support. jag behövde hjälp av dem när datorn strulade i förra veckan.  Och via chatten fick jag ingen vettig hjälp så det skrev i deras utvärdering jag fick på mailen ett par dagar senare. Så idag ringde då snubben upp som jag chattat med och hjälpte mig med vidare inställningar av programmet och gav mig 30 extra prenumerationsdagar. Fantastisk service får jag säga. Nästa utvärdering ska jag vara snällare.

Kommentera här: