Hej helg!

Visserligen arbetshelg och utan någon större engagemang för livet. Men på måndag börjar en veckas semester och då kan jag se fram emot Moses avlivning. Och ja idag fick jag reda på att en av mina hästhyresgäster försvinner nästa helg.
 
 
Hahaha Jo då, jag är positiv så att det sprutar ur öronen.
 
Och så vill jag inte åka hem till Patrik, sitta och stirra in i en vägg med en sur man gör ingen lycklig. Ibland, inte ofta, men ibland hade det varit skönt att kunna ligga och slötitta på tv där hemma. Stänga av huvudet och typ äta ostbågar. Nu är tvn bortvald och internetet likaså. Tjolahop Tjolahej.
 
Roligt är att brors bygge går framåt med vad jag kan tycka stormsteg. Och även om jag inte var speciellt användbar igår så var det skönt att vara där lite och humöret rättade till sig rätt bra fram mot kvällen. Lyckades till och med åka runt på "Pille" i tio minuter. Stel bak, men inte halt? Blir dock ingen ridning den närmaste veckan heller. Jag pallar inte och nästa vecka är fullsmockade med utflykter och grejer.

Kommentera här: