Världens sötaste!

Idag hittade jag Pilgrim och Bunny tätt ihopslingrade i hagen. Hur jäkla söta kan man bli?
 
 
 
Provridningen gick bajs på ridbanan, så jag tog ut dem en snabbis på grusvägen så att hon fick känna att han faktiskt kan trava och galoppera som en vanlig häst!
 
Ikväll har Patrik och jag varit och shoppat, igen. Fick ett presentkort på Horse av Patriks föräldrar och kände att det var rimligt att hitta ett nytt träns till Bunnie och ett fint schabrak till vår maskeraddressyr på söndag. Passade även på att köpa en pannlampa för ridhjälm och silikongummisnoddar! Så nu ska det flätas man...
 
 
 
Inne i Malmö handlade vi mat till morgondagen med, blir en lugn nyårsafton. Endast sju personer. Lite skillnad mot förra årets sjutton. Men efter alla år med folk som inte kan bestämma sig så bestämde jag mig för att inte bjuda och istället låta folk bjuda in sig själva.
Smidigt.

Kommentera här: