Köpenhamn levererar

Tivoli, wine and dine, Christiania, Ströget, Den blå planet, hotellfrukostar, siesta, badkar på rummet och sovmorgnar.
Vad mer kan man önska sig?
Vi har haft det super, kan faktiskt inte önska mig mer. Ja kanske då att min man hade haft lite bättre klädsmak, men det är väl inget jag kan göra åt egentligen!
 
Jag hade även kunnat önska mig en bra kamera när man är på sådana äventyr som vi varit på, mycket fantastiskt att föreviga. Speciellt Christiana. Mina fötter tackar mig inte för allt promenerande i "fulskor". Patrik hävdar bestämt att jag är opraktisk. Jag hävdar bestämt att det är viktigt att vara snygg!
 
Hemma igen har jag fina leriga hästar som väntar på mig, smutsiga golv och en hund som löper. NU? Det hade jag inte planerat, trodde att det skulle dröja en månad till. Men hon har alltid varit lite oregelbunden.
Hur ska jag nu hinna få tag i en hane? Jag får lägga hoppet på den kontakten jag har i Malmö med den supersnygga huskyhanen. Inte mycket mer att be för!
 
Det verkar som att jag ska dra med Bunnie på en lättare träning inför vår maskerad"dressyr". Det om något ska ju bli kul!

Kommentera här: