Lugg

Idag spontanklippte jag mig, vad som skulle vara en skön förmiddag på stan för att shoppa lite skor och hämta ut Pilgrims pass blev panikshopping och inget pass, men en klippning. Fick bara sån lust att klippa av mig håret och bli ny. Så nu sitter jag här med en rak page och lugg. Ser hur söt ut som helst om jag får lov att säga det själv. Det är lite tack vare Helena som ledde in mig här i vår jakt på hästbutik. Det bjöds tom på kaffe under klippningen och med Emmasällskap så blev det hela hur trevligt som helst.
 
Fick handlat ett par enkla lågskor på HM, byxor för 30kr och en grön sport-bh. Fina grejor.
 
Jag gör mig dessutom lite besvärlig på jobbet och har aktivt börjat leta annat. (shh). Vilket antagligen är skitsvårt, samtidigt som jag trivs med min arbetsgrupp (för det mesta) så det är väl ingen panik. Miljöombyte hade visserligen inte skadat.
 
Det fortsätter att storma ute och ridmotivationen är som bortblåst(haha), Moses bara muppar sig och det är inget vidare kul. Riktigt drygt att sitta och vara rädd på dåren.

Kommentera här: