Härliga helg

Ska alldeles snart stoppa in lite bullar i ugnen, pappa och Bodil ville tydligen ha fika när de kom hit... Hade en ridplan på förmiddagen men den fick stå åt sidan när jag helt plötsligt började vika tvätt fixa med disk och annat "kul". Hinner rida i eftermiddag och vem vet kanske kommer någon spekulant idag. Kan vara bra att hålla det öppet.
Är någon intresserad, men det dröser verkligen inte av spekulanter på honom.
Och känner inte alls för att sälja honom, men vad kan man göra? Kommer någon och ger mig pengarna jag vill ha för honom så är det inget att diskutera. Jag måste prioritera livet. Och kanske kanske hade min hjärna mått bra av lite finansiell avslappning.

Har lagt ut annons på boxplatsen nu, för imorgon flyttar Gurkan. Skönt med människor som tar saker med ro och inte går helt bananas. Ska dock inte gråta över spilld mjölk, utan kommer t.o.m tycka att det är lite skönt. Men jag har verkligen inte varit i en position där jag kunnat välja om jag vill ha inackordering eller ej. Egentligen skulle jag behövt hyra ut min ovanvåning med. Men orka ha någon så nära inpå? Om det nu inte skulle vara någon fantastisk människa som man känner sedan innan.

Har försökt förklara för Magnus och Emma att de borde bo här. Men de skyller på att Emma inte har körkort. Trams. Har massor av bra argument varför de borde bo här. Bara egen vinning såklart.
1 Emma:

skriven

Haha :) tror nog att vi hade vunnit en del på det också, god mat och trevligt sällskap iaf :)

Kommentera här: