Wilmadag

Jag kidnappade syrrans yngsta idag, drog med henne på badhuset med Imma, bror och Algot, handlade nyårspynt och nyårssallad. Sedan åt vi på Mcdonalds, för det var vi värda...
Lånade även henne som hundbadshjälp och senare förste fönhållare.  Var verkligen mysigt att ha med henne hela dagen. Fick dock lämna tillbaka henne vid halv fem, passade självklart på att dricka en kopp kaffe hos syster då.
Lite lustigt för vi har likadan dukning i stort sett, men tvärtemot. Jag har vit duk med svart /glittrigt pynt och hon har svart duk med glittrigt/vitt pynt.
 
Idag kokar jag risgrynsgröt, en vecka för sent. Har en del mjölk att göra av med och det är väl inte helt fel som kvällsmat, frukost lunch imorgon;) Gröt är bra helt enkelt.
 
 
Åh vad jag ser fram emot imorgon, ska försöka dokumentera menyn och dukning, kamera efterlyses....
 
 
1 tanja:

skriven

Du kan ta min

Kommentera här: