Happy happy

Lysande dag! Fått slängt lite återvinningskit (hur kan man bli så glad över att slänga saker?), druckit kaffe med bror och sedan gått på stan med Imma för att hitta nyårsklänningen med stor N.
Jag hade en ganska klar bild i mitt huvud vad jag var ute efter, något hellångt med naken rygg var målet. Nu blev det halvlångt med halvnaken rygg. Men jag tror att jag är ganska nöjd ändå. Överraskande mycket skit på rean. Kändes ganska meningslöst. Fick inte köpt träningshandskar, men fick köpt ett träningslinne. Alltid något.
 
Hanna och jag har sedan varit ute en timme med hästarna. Pilgrim fick bli riden och jag gick med en överraskande snäll Moses. Jag ser fram emot att börja rida min herre!! Jag fick även tummarna loss och maila Pilgrims ägare, så nu är det bestämt att jag ska ta över honom. Verkligen roligt får jag säga. Han växer på en den lilla dåren.
 
När vi kom hem från ridturen dök Patrik upp lite lägligt, så nu har vi fått i den lilla kylen i huset och frysen står i pannrummet. Jag kan inte tycka att det blev helt snyggt, men väääldigt praktiskt att Hanna får en egen kyl. Speciellt nu inför Nyår.
 
 

Kommentera här: