Sjuk

Snörvel host bläää. Mitt halskli visade sig vara riktigt elakt. Stod ut nästan hela arbetsdagen igår, men gick hem lite tidigare och stannade hemma idag med. Är inte alls i skick att vistas bland mat. Äckeljag.
 
Morgonen inleddes med herrbesök, för åskan hade gjort sig besväret att stänga av min panna. Vilket jag märkte vid niotiden igår när jag stod i duschen och väntade förgäves på varmvatten. Var en brytare inne i pannan som slagit ifrån, men nu fungerar det igen =)
Åskan hade även plockat en säkring till kyl och frys, så nu känner jag att jag kanske borde köpa lite nya säkringar för att förrådet har börjat sina. Skulle även behöva sätta in en ny elcentral, inte helt roligt för det blir snabbt så dyrt...
 
Idag måste jag baka tårta till pappas kalas imorgon, känner mig inte alls taggad. Mår ju helt ärligt skit så kan kanske skjuta det till senare ikväll och kanske få lite Patrikassistans, det är ju helt inom hans intresseområde.
 

Kommentera här: