Österlen by day

Har spenderat merparten av dagen i en bil med mamma och Rebecca i Hammenhög med omnejd. Tittat på suspekt loppis, kört till loppisar som var stängda, handlat oljor och städgrejs på Gunnarshög. Ätit på ett hak, diskuterat porrmiddagar (mamma trode det var porr ist för par), handlat tupperweargrejer ur en bagagelucka, tittat i hästaffärer och diskuterat mina möjligheter att hitta en man utan barn som inte vill ha barn. De var i stort sätt omöjliga kom vi fram till.

Men innan denna fantastiska roadtrip fick jag pantat burkar och tittat på gym i Ystad. För nu ska jag minsann börja gymma igen. Det är på tiden. Två dagar i veckan är målsättningen. Så det så.

Nu chillar jag med en öl, nyduschad och ska om ca en timme bli hämtad av mamma för födelsedagsmiddag hos syster. Jag är löjligt social.

Kommentera här: