Hej då blekinge, hej småland

Min semester är nog lite osannolik. Inte en endaste dålig dag. ev mulen, men aldrig dålig. Nästan lite för varmt ibland.
Idag åker vi till småland, traryd närmare bestämt. En natt hos Lenny och Ellen och sedan vidare hem till skåne. En vecka med barn och flyttförberedelser väntar. Även om det inte finns något 100%igt med våra flyttplaner så måste vi väl ändå börja aktivera oss vår sista semestervecka.
Dessutom ska det köras lite mer och pluggas lite mer teori. Körningen är vidrig. Hatar att jag sitter som i en bubbla när jag kör. Har ingen koll alls. Tror att jag gör ett misstag igen nu när jag börjar på mitt körkort igen. Känns som att det bästa vore att sälja hästarna och sätta sig i en lägenhet med hundarna.

Veckan i blekinge har varit riktigt bra. Dressyrträning med barten gav mersmak. Vad kul om jag kunde komma igång på riktigt riktigt. Men det är väl önsketänkande som vanligt.

Kommentera här: