Mäklartjafs

Tajfs är kanske fel ord, men jag har helt enkelt varit en duktig flicka och kollat upp en mäklare mot en annan och därigenom fått ett billigare arvode på vår kommande husförsäljning. För som det ser ut idag kommer vi att sälja vårt hus och förhoppningsvis köpa gård i Tullstorp. Kanske inte blir just den gården, men en gård ska det bli så att jag kan få lite ordning på min hästverksamhet!
Iochmed gårdflyttandet så har jag lovat att ett körkort ska införskaffas. Hur detta ska gå till vet jag inte i dagsläget. Finns varken pengar eller kunskap för ett sådant projekt. Sveriges sämsta bilförare är helt enkelt ett program för mig!

Jag har jämt och ständigt huvudvärk nuförtiden, har en teori om att min tandmängd är orsaken. dvs jag har för många tänder i munnen då mina visa tänder börjat ploppa upp.

Har haft en underbar dag i Ystad förresten. Tillsammans med Helena har jag lunchat vegetariskt och shoppat skor för 100kr. De är väldigt pritti. Skall ordna fram ett foto...

Kommentera här: