Varmt varmt

Två dagars hårt eller iaf varmt arbete på äldreboendet i strömsnäs. Och nu äntligen kan jag titulera mig som semesterfirare och det ska vara ända till söndag nästa vecka.
Imorgon bär det av till Ystad för div husvisningar och övernattning hos moder för att sen åka till Bornholm. Något både jag och farbror har sett fram emot ett bra tag.

Hundarna ska bo hos Rebecca och Berith ser till hästarna. Allt klart.

Jag kom precis in från en kortare ridtur på Bart. Nu är det dags att träna lite markarbete istället för att bara lalla runt i skogen. Martin fick föreviga min blobbiga persona och Barts spända lekamen...


    

1 Lotta:

skriven

Jäkla vad fin han är din grabb...Bart alltså ;).....



Hoppas ni får härliga dagar både i Ystad å Bornholm!



Kram till er alla!

2 Anonym:

skriven

Så fin han är lille Bart!

Kommentera här: