Jag jobbar

Eller nej det gör jag inte. Vi har sju barn till lunch idag, jag ska servera pastasallad. Den är redan färdig, dressingen med. Vad mer ska man göra?
Som tur är ville Bunny att jag skulle baka bröd till ikväll. Men de är på jäsning och ska bara in i ugnen. Så vad ska jag göra de resterande timmarna innan vi ska åka till skåneland för att bli husägare?
Husägare. Det är stort! Helt fantastiskt kul om jag ska använda mig av någon sorts beskrivining. Både farbror och jag vaknade med huvudvärk, spänningshuvudvärk?
Vi ser verkligen fram emot att skapa vårt eget hem. Självklart med massor av hjälp från bror. Men det är ändå VI som gör det! Kanske hade det varit trevligt med en gård så att jag skulle kunna behålla Bart på ett vettigt sätt. Men får ta och kolla upp lite alternativa uppstallningslösningar om jag inte får sålt honom innan flytt...

Jag hoppas att vi överlever den här helgen. Känns som att den delvis kan bli väldigt stressig. Fast idag går jorden under, så varför bry sig om morgondagen?

Kommentera här: