Jag skiljer mig....

Min farbror är som en gödselspridare. var han än är i huset så hamnar det massor av papper, prylar och allmänt skräp. Stundtals kan jag blunda. Ibland plockar jag undan, men nu är det bara för mycket. Ikväll ska vi ha majbål, utan bål pga eldningsförbudet, och då får vi lite besök. Då vill jag inte att det ska se ut som det gör här hemma och överallt. Men jag funderar ändå allvarligt på att skita i att plocka undan en endaste pinal!

Inte nog med det så glömde han att släppa in hundarna igårkväll. Jag gick och la mig tidigare med en förbenad huvudvärk (varför jag får huvudvärk är inget mysterie). Mitt i natten vaknade jag och farbror till av lite skällande. Då blir han imponerad över sig själv, att han vaknar av hundarna. För det betyder ju att de har samma status som hans barn. Jag är inte ett dugg imponerad. Märkte han inte att det fattades tre monster när han gick och la sig?

Nej vet ni vad, idag vill jag skilja mig. Tur att vi inte är gifta.
1 Lotta:

skriven

Förstår att du vill skilja dig ;)

Å hur kan man glömma sina hundar ute då,vilken stolle.....



Önskar er en trevlig helg!



Kram!

Kommentera här: